دلکش

به یاد بانوان موسیقی ایران

دلکش

به یاد بانوان موسیقی ایران

موسیقی ایرانی

موسیقی ایرانی


اواز: دلکش

کلام: حافظ

کلام تصنیف: بیزن ترقی

اهنگ: پرویز یاحقی


بیا که قصر امل سخت سست بنیادست

بیار باده که بنیاد عمر بر باد است

غلام همت انم که زیر چرخ کبود

زهرچه رنگ تعلق پذیرد ازاد است


زچه ای زیبا نکنی یادم  به پیامی هم نکنی شادم

تو ندادی دل به فغان من  من ازرده به تو جان دادم

جان برای تو گر ندهم چه دهم؟

گر به پای تو سر ندهم چه دهم؟

گر به درد تو خو نکنم چه کنم؟

گر به درگهت رو نکنم چه کنم؟

مهر تو شد مذهب من

عشق وفا مطلب من


نظرات 1 + ارسال نظر
باران جمعه 18 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 04:25 ق.ظ

درود بر شما بزرگوار عاشق فرهنگ و هنر ایران عزیز.خسته نباشید

درود برشما عزیز بزرگوار
سپاس از بزرگواری شما

شاد وخوش وسلامت لا ارامش باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد