دلکش

به یاد بانوان موسیقی ایران

دلکش

به یاد بانوان موسیقی ایران

موسیقی ایرانی



موسیقی ایرانی


اواز: دلکش

کلام اواز: ؟

کلام ترانه: نواب صفا

اهنگ: پرویز یاحقی


لب می گون تو پیمانه گفتم باز میگوییم ....... شرابش بوسه مستانه گفتم باز میگویم

سراسر زندگی را با همه افسونگری هایش ......حقیقت بین که من افسانه گفتم باز میگویم

 به مستی نکته های عشق را ای آشنای من......من غافل به هر بیگانه گفتم باز میگویم

شبی من بودم و مستی پریشان حالی و ظلمت ...... غزل از گیسوی جانانه گفتم باز میگویم

نوای دلکشی آمد که ناصر گفت و میگوید ...... لب می گون تو پیمانه گفتم باز میگویم

 


باز این دل غمزده آشفته تر آمده گرید به بهانه تو

این مرغ شکسته پر این طایر خسته  پر آید سوی خانه تو

ای دل به فدای تو نادیده وفای تو بشنو تو ترانه من

این دل که فنا شده پا بند وفا شده نالد به ترانه تو

تو زیبای منی گرمی صهبای منی چون عطر گلهایی

از گل تازه تری زیبا چون سحری شیرین تر از رویایی

شبها من دامن دامن میگریم میخندی بر من تا من میگریم

چون مه بر شبهای من میخندی شبها بر تب های من میخندی

خوش بی خبر از من غمزده ای آرام مرا تو بهم زده ای

بهشت امیدی   بهار جاویدی

 حسن جاودانه ای لیلی زمانه ای

زیبایی بلای دلهایی کی آگه ز هجران مایی

میکند دلم چرا دیوانه گری از دلم مجو دگر دیوانه تری

نظرات 2 + ارسال نظر
امیر چهارشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:57 ب.ظ

با سلام
آهنگ از یاحقی
شعر از نواب صفا
نام آهنگ: بهانه تو

درود بر شما
سپاس از شما عزیز

تارنمای بانو مرضیه و خانم پوران پنج‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:48 ب.ظ

سعیدپور عزیز درود گرمم را پذیرا باشید
دستتان را با تمام مهر و محبت میفشارم بخاطره زحمات بی دریغتان برای موسیقی ایران موسیقی که هرگز نمیرد [گل][گل][گل]

درود برشما
سپاس از محبت شما عزیز
وجود شما عزیز باعث خوشنودی است.
شاد وسلامت باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد