دلکش

به یاد بانوان موسیقی ایران

دلکش

به یاد بانوان موسیقی ایران

تصنیف


ای کاش


اواز: دلکش


کلام: کریم فکور


اهنگ: به روایتی هوشنگ سپهری به روایتی شاپور نیاکان



کاش از اول من نمی دیدم تو را


تا نمی شد حاصل من این بلا


کی دیگر این غم مرا سازد رها


ای کاش نمی دیدم تو را  ای کاش نمی دیدم تو را


رفتی ای پیمان شکن از اه من پروا نکردی


بی وفا از من مگر دیوانه تر پیدا نکردی


می برم دست به دعا سوی خدا


تا مرا از این بلا سازد رها


ای کاش نمی دیدم تو را ای کاش نمی دیدم تورا


دیدم تو را از جان گذشتم از کوی تو گریان گذشتم


بی همزبان ماندم خدایا گشتم جدا از ارزوها


افتاده ام از پا دریغا


ای کاش نمی دیدم تو را ای کاش نمی دیدم تورا







نظرات 1 + ارسال نظر
محمد آذر شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:16 ب.ظ

محسن جان درود بر تو
عزیز بزرگوار مرسی از این اثر دلنشین
شما خودتان استادید اما خواستم جسارت کنم و بگم ای کاش بیشتر از تصاویر در تارنما استفاده کنید تا زیباتر به نظر برسه
شما خیلی زحمت میکشی و حیفه که اینجا بی رونق باشه

درود برشما محمدجان
سپاس از محبت شما
چشم حتما اینکار که فرمودید انجام خواهم داد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد