دلکش

به یاد بانوان موسیقی ایران

دلکش

به یاد بانوان موسیقی ایران

ترانه



ترانه: ناگهان رفتم


اواز: دلکش



من ای یاران از دیار شما از کنار شما ناگهان رفتم


سفر کردم سوی شهر دگر چون نسیم سحر بی نشان رفتم


به بوی گلی چون نسیم بهاران


گذشتم شتابان زهر رهگذر


به سودای وصلت به شهر عزیزان


دویدم به سر تا یار دگر یار دگر


ای مهربانان من رفتم زین خانه ی روشن رفتم









نظرات 6 + ارسال نظر
تارنمای بانو مرضیه و خانم پوران جمعه 5 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:39 ب.ظ

واقعا من ای یاران از دیار شما ناگهان رفتم چه نوستالوژی دردناکی دارند هنرمندان ایران و این خود تماما در آثارشان موج میزند

درود برشما محمد جان
بله متاسفانه انقدر به انان ظلم نمودند این نابخردان که همه انان را دق مرگ کردند .
خداوند همه انان را قرین رحمت خویش نماید.

امیر شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:13 ب.ظ

آهنگ از منوچهر لشگری است

درود وسپاس

تارنمای بانو مرضیه و خانم پوران پنج‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:27 ب.ظ

محسن جان درود
آقا آهنگ کو یاری (پیغام من) که خانم مرضیه هم خواندند با صدای دلکش ندارید خیلی دنبالش هستم

درود برشما محمد جان
به چشم جستجو واگر یافتم حتما پیشکش خواهم نمود

باران یکشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:46 ق.ظ http://avayehomeyra.blogsky.com

درود گرامی

لطفا لینک (مرغ سحر) رو تصحیح بفرمایید:

http://avayehomeyra.blogsky.com

درود برشما عزیز
بزرگوار پیوند اصلاح گردید.

امید سه‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 04:45 ب.ظ

با سلام و تشکر از زحمات شما یک آهنگی است که فکر میکنم با آقای عقیلی خوانده اند بخشی از شعرش این هست مانده ام تنهاو سرگردان و خسته تارهای سینه ام از هم گسسته و ... اگر این آهنگ در آرشیوتون هست خیلی سپاسگزار هستم آنرا روی اینترنت قرار دهید با سپاس

درود برشما دوست بزرگوار
سپاس از محبت شما عزیز
حتما جسنجو واگر در اختیار داشتم پیشکش خواهم نمود

باران پنج‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 02:51 ق.ظ

درود بر محسن نازنین
عید نوروز بر شما خجسته باد.امیدوارم سال نو را با دلی شاد و پر امید آغاز کنید.پیوسته دلت شاد و لبت خندان باد.

درود برشما امیرجان
عید باستانی نوروز برشما عزیز هم خوش باد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد