دلکش

به یاد بانوان موسیقی ایران

دلکش

به یاد بانوان موسیقی ایران

تصنیف بدرقه

تصنیف بدرقه


اواز: دلکش


کلام : بیزن ترقی


اهنگ در افشاری از: علی تجویدی


چو می روی بدرقه راه تو این دعای من باشد

تو می روی مونس من  این دل بی نوای من باشد

چه غمی ای وعده شکن که تو بشکستی دل من

که نگهدار دل من  خدای من باشد

نظرات 1 + ارسال نظر
تارنمای خانم مرضیه و بانو پوران سه‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:19 ب.ظ

آقا محسن نگفته بودین اینجا تخصصی شده و چقدر عالی
به نظرم اختصاصی کردن تارنما ها به اسم خاص یک هنرمند خیلی درست است و تمام مطالب در یکجا گردآوری میشه
به هر حال با اجازتون تارنمای دلکش را هم لینک می کنم

درود برشما دوست بزرگوار
سپاس از بزرگواری شما
ادای دینی هست به خانم دلکش که فکر میکنم کمی در حق ایشان کم لطفی شده بود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد