دلکش

به یاد بانوان موسیقی ایران

دلکش

به یاد بانوان موسیقی ایران

ترانه


 ترانه: چه بخواهی چه نخواهی ( نغمه جوانی)


اواز: دلکش


کلام: میرناصر شریفی


اهنگ: مهدی خالدی




تو به ساز طرب میزنی نغمه ها ی جوانی

من هم آواز دل سر کنم نغمه ی زندگانی


تو ز ســـوز نهـانـم نـداری خبـر ای گل من

نقد جان را که دادم به راه تو ای دل ندانی


از باده ی شوق من سرخوش و مست

تـــــو افتــــاده ز پـــا دل داده زدســـــت


در خلـوت دل من هستم و او

یک چهره ی بد یک روی نیکو


غم رود از دل به نگاهی به نگاهی

دل رود از کـــف به نـگاه رخ ماهی


دل شـده مشتــاق چه بخواهد چه نخواهد

من شدم عاشق چه بخواهی چه نخواهی


وه که گل آمد به چه رویی به چه مویی

من چه بگویم چه سپیدی چه سیاهی


دل شـده مشتــاق چه بخواهد چه نخواهد

من شدم عاشق چه بخواهی چه نخواهی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد