دلکش

به یاد بانوان موسیقی ایران

دلکش

به یاد بانوان موسیقی ایران

موسیقی ایرانی



موسیقی ایرانی


اواز: دلکش


غزل اواز: حافظ


بیا که قصر امل سخت سست بنیادست

بیار باده که بنیاد عمر بر باد است

غلام همت انم که زیر چرخ کبود

زهرچه رنگ تعلق پذیرد ازاد است


زچه ای زیبا نکنی یادم  به پیامی هم نکنی شادم

تو ندادی دل به فغان من  من ازرده به تو جان دادم

جان برای تو گر ندهم چه دهم؟

گر به پای تو سر ندهم چه دهم؟

گر به درد تو خو نکنم چه کنم؟

گر به درگهت رو نکنم چه کنم؟

مهر تو شد مذهب من

عشق وفا مطلب من


نظرات 2 + ارسال نظر
باران دوشنبه 19 دی‌ماه سال 1390 ساعت 03:45 ق.ظ

درود
سپاس از این برنامه ها بزرگوار
با آرزوی بهروزی برای شما

درود برشما عزیز گرامی

سپاس از اینکه محبت ارزانی عطا میکنید.

شادی وارامش وسلامتی همواره همراه شما باد.

تارنمای خانم مرضیه و بانو پوران دوشنبه 19 دی‌ماه سال 1390 ساعت 04:29 ب.ظ

درود بر یاور موسیقی ایران
محسن جان خیلی خوب میشد اگر عنوان می کردید که آیا برنامه ها اعلام برنامه دارند یا نه البته عموما ندارند اما آنهایی که دارند را لطفا اعلام بفرمائید
با سپاس

درود برشما محمد جان

چشم حتما انجام خواهم داد.

سپاس از شما عزیز مهربان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد