دلکش

به یاد بانوان موسیقی ایران

دلکش

به یاد بانوان موسیقی ایران

موسیقی ایرانی


موسیقی ایرانی


خواننده بخش ترانه و اواز : دلکش

کلام اواز : حافظ


ترانه

امشب چو من مینای می میگرید پیمانه میخندد

یا رب چو گل بر گریه ی این عاشق دیوانه می خندد


اواز

برو ای طبیم از سر که ز سر خبر ندارم

بخدا رها کنم جان که زجان خبر ندارم

به عیادتم قدم نه که زبیخودی شوم به

می ناب نوش هم ده که غم دگر ندارم

ز زرت کنند زیور بزرت کشند در بر

من بینوای مضطر چکنم که زر ندارم

به من ار چه می پرستم مدهید  می که مستم

مبرید دل زدستم که دل دگر ندارم

به من ار چه می پرستم مدهید می که مستم

نبرید دل زدستم که دل دگر ندارم


نظرات 1 + ارسال نظر
باران چهارشنبه 21 دی‌ماه سال 1390 ساعت 02:10 ق.ظ

درود گرامی
سپاس از برنامه هایی که مرحمت می نمایید.

درود برشما امیر جان
بزرگوارید عزیز مهربان

بیکران از همدلی شما سپاسگزارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد