دلکش

به یاد بانوان موسیقی ایران

دلکش

به یاد بانوان موسیقی ایران

موسیقی ایرانی

موسیقی ایرانی


اواز : دلکش


کلام تصنیف: بیزن ترقی

 

اهنگ: پرویز یاحقی


تو ای امید جان من ز دل شنو فغان من

چو رفتم ز دیار تو دیگر مجو نشان من


کلام اواز: حافظ


برو ای طبیبم از سر که خبر از سر ندارم

به خدا رها کنم جان که زجان خبر ندارم


 

نظرات 1 + ارسال نظر
تارنمای خانم مرضیه و بانو پوران جمعه 4 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 02:58 ب.ظ

موسیقی ایرانی هم جز آثاریست که کلا دوست دارم ولی حیف که خیلی ها ناقص هستند
امید به روزی که آثار در آرشیو رادیو سالم باشند و دوباره بشنویم

درود برشما جناب اذر
متاسفانه اینچنین هست برنامه هایی که جز اثار ناب بوده است تا انجایکه اطلاع دارم حدود 600 برنامه اجرا شده که تعداد کمی در دسترس می باشد.
به امید روزیکه همه این اثار فاخر وگرانبها که در دوران طلایی موسیقی این سرزمین ساخته وتوسط هنرمندان بی تکرار اجرا گشته در دسترس دوستداران قرار گیرد.
به امید ان روز که دور نیست.
شاد وخوش باشید بزرگوار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد